neděle 16. května 2010

Zvláštní události posledních dnů.

Stalo se vám někdy, že by vaši známí uráželi vám blízké lidi, popřípadě někoho, koho milujete?
Mně ano. Věděla jsem, že ho nemají rády. Proto, že na jejich "styl" se chová moc dospěle. Možná jim jaksi nedošlo, že to spíš ony se chovají jako polenem praštěné puberťačky. Jasně, taky jsem byla taková...
Změnil mě.
Naštěstí.

A tak jsem přišla o dvě "kamarádky" navážející se do mého vzhledu, mé povahy, smějící se tomu, že jsem citlivý člověk a že neumím počítat příklady z matiky. Jaká smůla... :)

Možná vám to bude znít příliš chladnokrevně, necitlivě. Obzvláště ode mě.
Nějak jsem konečně, po nekonečně dlouhé době, procitla.
Uvědomila jsem si, že tu jsou jiní lidé, kteří mě celých pět let měli rádi, pomáhali mi... A já to nedokázala ocenit. Protože jsem byla zaslepená tím, jak skvělé ty dvě jsou a jak kamarádsky se ke mně chovají.

No, vylila jsem si srdce...
 Mějte se! :)


S tatínkem na horách :-*

1 komentář:

  1. nemám ti k tomu co říct, vedlo by to jen k hádce...

    OdpovědětVymazat