úterý 4. května 2010

Shrnutí posledních pár dnů...

 Trpím. Je to hrozné! Přišlo jaro, víte. A jaro = alergie. A alergie = zarudlé oči, tuny kapesníků v koši (když se trefím) a plno krémů a prášků. Vypadám hrozně, cítím se hrozně. No neberte takový pocit ! :D
Ale ať nejsem tak pesimistická a věčně-si-stěžující, mám i pár dobrých zpráv. ;)
Radost mi včera udělala návštěva kadeřnictví. Šla jsem celkově nerozhodnutá, jediné, čím jsem si byla jistá, bylo prostříhání (hodně!) a přeliv. Slečna kadeřnice mi tedy poradila nechání mé délky (po lopatky) a přeliv o stupeň tmavší, než jaký mám.
Neřeknu vám jaký.
Nepamatuju si to. :D
Jediné, s čím jsem měla problém, bylo samozřejmě umývání hlavy. Vždycky se modlím, ať už to skončí, protože mě tak neskutečně bolí za krkem, že když už to teda skončí, mám krk tak ztuhlý, že už tu hlavu ani nezvednu. A na závěr jsem si dovolila takovej malej úlet... O:) Bavila jsem se s Verčou (ta kadeřnice, známe se z hudebky) o podbarveném červeném pramenu... Říkala, že spíš, než podbarvit, tak umělý pramen. Tak mám umělý pramen rudé v tmavě hnědých vlasech. :D Ale vypadá to dobře a nejde nic poznat.



Fotky vypadají značně neesteticky a debilně. ;)

alie


P.S.: Tak jsem se dozvěděla, že mám zánět spojivek.
P.S.2: Do školy musím.
P.S.3: Nasrat. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat