úterý 23. února 2010

Look at this photograph, every time I do it makes me laugh...

Zdravím všechna ranní ptáčata od Aše až po Ostravu, 
proč proboha vstáváte tak brzo..?! :D Ovšem musím se pochlubit - já jsem vzhůru od sedmi už druhý den za sebou. Ano, vstávání v šest dělá své a já se budu asi ještě dlouho regenerovat, než se mi vrátí má stará kondice a já budu schopná spát do desíti minimálně. Ale šla jsem spát brzy, jen co je pravda. :)
Včerejší focení... Nevím, jestli bylo zrovna vydařené, přece jen byla zima (byla zima, adélo!), mé kozačky nejsou stavěny na to, aby stály v rozbředlém sněhu a hlavně... tolik jsem se smála, že nebylo možno nahodit vážný výraz! :D Samozřejmě, staré komplexy se objevily a já jsem zase začala nesnášet svůj nos, připadala jsem si moc vysoká (no, to bude tím, že jsem) a podobně. 
No, na výsledek se podívejte sami...






 

Žádné komentáře:

Okomentovat